Feedback
I.D.: 4969943

Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane 2014.

ID extins
3-153915
Data publicarii
14.01.15 Exista 134.573 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Tipul documentului:
Anunt de atribuire
Sursa
www.e-licitatie.ro
Coduri CPV
15897300-5 60000000-8
Autoritate contractanta:
MINISTERUL FONDURILOR EUROPENE
Locul realizarii:
RO:
Pretul estimativ:
432.163.355,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti - Ilfov
  • Favorite
    Va rugam sa va logati pentru a adauga aceste licitatii la favorite. A aparut o eroare, va rugam reincercati. Licitatia a fost adaugata. Licitatia a fost deja adaugata. view
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Observatia a fost salvata. A aparut o eroare, va rugam incercati din nou.
  • Trimite
    Mail invalid Mail-ul a fost transmis cu succes
  • Invite
    Invita un prieten sa testeze www.licitatie-publica.ro
    Invitatia se trimite...
    E-mail invalid
    Trimis cu succes
    A aparut o eroare
Descriere:
Contractul de furnizare are ca scop asigurarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane 2014, prin furnizarea si transportul acestora.
Informatii anunt de participare asociat
Numar anunt: 154048 / 20.09.2014
Denumire contract: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane 2014.

Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan

Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL FONDURILOR EUROPENE
Adresa postala:  BD ION MIHALACHE, nr 15-17, sector 1,, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011171, Romania, Punct(e) de contact:  Ministerul Fondurilor Europene, B-dul. Ion Mihalache nr. 15-17, Sector 1, Bucuresti, România, Tel.  +40 372838512, In atentia:  Constantin SARAGEA, sef SPPAP FSE si SEE; Gabriela STANILA, sef SPPAP FEDR, Nicoleta Capuzu, Expert ,Alexandra Anghelina, Consilier, Email:  camelia.sandu@fonduri-ue.ro, gabriela.stanila@fonduri-ue.ro, constantin.saragea@fonduri-ue.ro, nicoleta.capuzu@fonduri-ue.ro, alexandra.anghelina@fonduri-ue.ro, Fax:  +40 372838502, Adresa internet (URL):  www.fonduri-ue.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane 2014.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele de distributie ale primariilor din Romania.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de furnizare are ca scop asigurarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane 2014, prin furnizarea si transportul acestora.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15897300-5 - Pachete de alimente (Rev.2)
60000000-8 - Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
432,163,355.15 RON   
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2014/S183-322791 din 24.09.2014
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 10253  Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1) Data atribuirii contractului   02.12.2014
V.2) Numarul de oferte primite   2
Numarul de oferte admisibile   2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
GEOCOR TRADE IMP-EXP S.R.L.
Adresa postala:  Sola 123, parcela 1113/11/2, lotul 2, hala birou 2, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900455, Romania, Tel.  +40 0729036781, Email:  office@geocor.ro, Fax:  +40 372879540
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 32617781.37    Moneda: RON  Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 32617781.37    Moneda: RON  Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 10446  Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1) Data atribuirii contractului   05.12.2014
V.2) Numarul de oferte primite   3
Numarul de oferte admisibile   1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
BOROMIR PROD S.A.
Adresa postala:  Str Santierului, nr 37, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120226, Romania, Tel.  +40 238436170/ +40 745054087, Email:  constantin.sava@boromir.ro, adalciza.ronea@boromir.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 41104258.53    Moneda: RON  Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 41104258.53    Moneda: RON  Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
Contract nr: 10236  Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1) Data atribuirii contractului   02.12.2014
V.2) Numarul de oferte primite   2
Numarul de oferte admisibile   2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
COREMI INTER S.A.
Adresa postala:  str. Muncii, bl. C7, sc.1, et.P, ap.3, Localitatea:  Rovinari, Cod postal:  215400, Romania, Tel.  +40 0253/226112, Email:  coremi_inter@yahoo.com, Fax:  +40 0253/226112
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 36335446.36    Moneda: RON  Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 36335446.36    Moneda: RON  Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
5
Contract nr: 10239  Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1) Data atribuirii contractului   02.12.2014
V.2) Numarul de oferte primite   1
Numarul de oferte admisibile   1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SIMULTAN S.R.L.
Adresa postala:  STR. STADIONULUI, NR. 1, Localitatea:  Faget, Cod postal:  305300, Romania, Tel.  0256212036, Email:  office@simultan.ro, Fax:  0256212036
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 28170640.25    Moneda: RON  Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 28170640.25    Moneda: RON  Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
6
Contract nr: 10227  Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1) Data atribuirii contractului   02.12.2014
V.2) Numarul de oferte primite   3
Numarul de oferte admisibile   2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC LIBRO EVENTS SRL
Adresa postala:  Sat Caldararu, str.Oxigenului, nr.8, Localitatea:  Cernica, Cod postal:  010033, Romania, Tel.  +40 374969616, Email:  office@librocatering.ro, Fax:  +40 212502111
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 33128089.87    Moneda: RON  Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 33128089.87    Moneda: RON  Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
10
Contract nr: 10228  Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1) Data atribuirii contractului   02.12.2014
V.2) Numarul de oferte primite   2
Numarul de oferte admisibile   1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC LIBRO EVENTS SRL
Adresa postala:  Sat Caldararu, str.Oxigenului, nr.8, Localitatea:  Cernica, Cod postal:  010033, Romania, Tel.  +40 374969616, Email:  office@librocatering.ro, Fax:  +40 212502111
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 28833469.68    Moneda: RON  Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 28833469.68    Moneda: RON  Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
11
Contract nr: 10229  Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1) Data atribuirii contractului   02.12.2014
V.2) Numarul de oferte primite   2
Numarul de oferte admisibile   1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC LIBRO EVENTS SRL
Adresa postala:  Sat Caldararu, str.Oxigenului, nr.8, Localitatea:  Cernica, Cod postal:  010033, Romania, Tel.  +40 374969616, Email:  office@librocatering.ro, Fax:  +40 212502111
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 35323143.96    Moneda: RON  Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 35323143.96    Moneda: RON  Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
12
Contract nr: 10237  Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1) Data atribuirii contractului   02.12.2014
V.2) Numarul de oferte primite   3
Numarul de oferte admisibile   2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PAMBAC S.A.
Adresa postala:  Calea Moinesti ,nr.14, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600281, Romania, Tel.  +40 234513082, Email:  office@pambac.ro, Fax:  +40 234513096, Adresa internet (URL):  http://www.pambac.ro/
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 40005432.33    Moneda: RON  Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 40005432.33    Moneda: RON  Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
13
Contract nr: 10226  Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1) Data atribuirii contractului   02.12.2014
V.2) Numarul de oferte primite   2
Numarul de oferte admisibile   2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC LIBRO EVENTS SRL
Adresa postala:  Sat Caldararu, str.Oxigenului, nr.8, Localitatea:  Cernica, Cod postal:  010033, Romania, Tel.  +40 374969616, Email:  office@librocatering.ro, Fax:  +40 212502111
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 25269105.10    Moneda: RON  Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 25269105.10    Moneda: RON  Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
7
Contract nr: 10238  Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1) Data atribuirii contractului   02.12.2014
V.2) Numarul de oferte primite   2
Numarul de oferte admisibile   1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ECO TRADE SRL
Adresa postala:  str. Iasilor, nr. 30, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510141, Romania, Tel.  0258814065, Email:  derbytrans@yahoo.com, Fax:  0358814783
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 28948185.16    Moneda: RON  Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 28948185.16    Moneda: RON  Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
8
Contract nr: 10225  Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1) Data atribuirii contractului   02.12.2014
V.2) Numarul de oferte primite   2
Numarul de oferte admisibile   2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DobreFiii
Adresa postala:  Str. Mircea cel Batran, Piata Tomis II, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900840, Romania, Tel.  +40 241520090, Email:  dobresifiii@gmail.com, Fax:  +40 241520090
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 32258824.55    Moneda: RON  Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 32258824.55    Moneda: RON  Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 10258  Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1) Data atribuirii contractului   02.12.2014
V.2) Numarul de oferte primite   3
Numarul de oferte admisibile   2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
NED COM
Adresa postala:  str. Varfu cu Dor nr. 26, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  905700, Romania, Tel.  +40 729036787, Email:  office@nedcom.ro, Fax:  +40 241559944
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 30563815.64    Moneda: RON  Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 30563815.64    Moneda: RON  Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
9
Contract nr: 10257  Denumirea: Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavoriz
V.1) Data atribuirii contractului   02.12.2014
V.2) Numarul de oferte primite   2
Numarul de oferte admisibile   2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
GEOCOR TRADE IMP-EXP S.R.L.
Adresa postala:  Sola 123, parcela 1113/11/2, lotul 2, hala birou 2, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900455, Romania, Tel.  +40 0729036781, Email:  office@geocor.ro, Fax:  +40 372879540
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 39605162.35    Moneda: RON  Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 39605162.35    Moneda: RON  Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Ajutorarea Persoanelor Defavorizate 2014-2020
VI.2) Alte informatii
Ofertantii vor depune Decl privind calit. de participant la procedura, conf. Form nr.4.Op.ec. care depun oferte au obligatia de a fi înregistrati în seap.La incheierea contractului, ofertantului câstigator i se va solicita sa prezinte contractele incheiate cu asociatii/subcontractantii(daca este cazul)si scris.de gar. de buna executie.Op.ec.declarat câstigator este obligat sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, în vederea efectuarii platilor.MFE are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica în conditiile prevazute de lege.Prezenta procedura este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului este conditionata de obtinerea fondurilor necesare achizitiei, semnarea contractului de furnizare a alimentelor facandu-se cu respectarea dispozitiilor legislatiei in domeniu, respectiv MFE având obligatia de a verifica, înainte de încheierea contractului, respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.MFE precizeaza ca va incheia contractul numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate. In cazul în care, indiferent de motive, fondurile nu vor fi alocate, MFE îsi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibila încheierea contractului de furnizare a alimentelor. Candidatii/Ofertantii înteleg ca MFE nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu în cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga raspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia descrisa.MFE isi rezerva dreptul de a încheia contractele cu operatorii economici câstigatori în limitele fondurilor disponibile. În nici un caz MFE nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii, chiar daca MFE a fost notificata în prealabil în acest sens. Publicarea unui anunt de participare nu constituie o obligatie a Autorit. Contract.de a implementa programul sau proiectul prin încheierea contractului de achizitie publica ce a facut obiectul anuntului. Invitatiile de depunere a ofertelor vor fi transmise prin fax si e-mail.În cazul în care ofertele admisibile clasate pe primul loc au preturi egale, MFE va solicita clarificari prin intermediul SEAP, în vederea încarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi unitare, iar oferta cu cel mai scazut pret va fi desemnata câstigatoare.Ofertantul elaboreaza oferta în conf cu prevederile din doc de atrib si indica în cuprinsul acesteia daca si care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala. În cazul în care un op ec contesta doc de atrib sau orice act al aut contr, are obligatia de a respecta prevederile OUG nr. 51/2014.Prin Memorandumul din 26.08.2014 ref. la “Accelerarea masurilor pentru realizarea achizitiilor publice de bunuri si servicii necesare implementarii PO AD, a fost aprobata accelerarea procedurii de licitatie restrânsa pt “Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul FEAD2014”.Având în vedere:–preluarea de catre MFE în atributiile sale a elaborarii si implementarii PO AD 2014-2020, precum si a gestionarii PO AD, s-a realizat in luna aprilie 2014.–durata de aplicarea a procedurii de licitatie deschisa presupune un termen de 40 zile pâna la data limita de depunere a ofertelor, fata de 10 zile în cazul licitatiei restrânse accelerate necesare depunerii candidaturilor, la care se adauga un termen de minim 10 zile pentru elaborarea ofertelor;–caracterul social al programului;devine necesara atribuirea contractului de achizitie publica de alimente pentru anul 2014 într-un termen cât mai scurt, prin accelerarea procedurii de atribuire a contractului.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel.  +40 213104641, Email:  office@cnsc.ro, Fax:  +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL):  http://www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Fondurilor Europene
Adresa postala:  Bdul. Ion Mihalache nr. 15-17, Sector 1, Registratura Generala, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  11171, Romania, Tel.  +40 372838527, Email:  constantin.saragea@fonduri-ue.ro, Fax:  +40 372838502, Adresa internet (URL):  www.fonduri-ue.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.01.2015 17:11

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizarea de pachete cu alimente în cadrul Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane 2014. 02.10.14
Furnizarea de cutii cu ajutoare alimentare în cadrul Programului Operational Ajutorarea Persoanelor Defavorizate 2015.  
Proiectului social-recreativ "Fotbal în parc” (CPV 92330000-3) 24.05.18
Asigurarea serviciilor de comunicatii necesare utilizarii aplicatiilor informatice din gestiunea MFE 07.04.16
Asigurarea serviciilor de comunicatii necesare utilizarii aplicatiilor informatice din gestiunea MFE  
Servicii de traducere si servicii de interpretariat, astfel 1. Servicii de traducere pag 250 buc la pret de - 30 lei fara TVA 2. Servicii de interpretariat ore 3 la pret de 150 lei fara TVA 26.10.16
Ctr. lucrari având ca obiect prest. servicii proiectare si exe. lucrari în vederea realizarii alimentarii cu energie el. a ob. inv."Lab. acreditat pt încercari de compatibilitate electromagnetica” situat în Jud.Bv, Comuna/Sat Prejmer, CP 507165, Str.Brasovului,FN. 10.06.14
Servicii de verificări tehnice periodice, reparatii si intretinerea imprimantelor, copiatoarelor si videoproiectoarelor 20.04.18
Servicii de consultanta pentru verificarea administrativa a cererilor de rambursare/ de plata/prefinantare aferente proiectului de Asistenta Tehnica „Sprijin pentru eficientizarea indeplinirii atributiilor OI Cercetare privind activitatea de evaluare a proiectelor primite in cadrul AP1 OC si activitatea de verificare administrativa a cererilor de rambursare” 17.10.16
Servicii de consultanta pentru verificarea administrativa a cererilor de rambursare/ de plata/prefinantare aferente proiectului de Asistenta Tehnica „Sprijin pentru eficientizarea indeplinirii atributiilor OI Cercetare privind activitatea de evaluare a proiectelor primite in cadrul AP1 OC si activitatea de verificare administrativa a cererilor de rambursare”