Feedback
I.D.: 8647215

"Reparatie linia CF Miercurea Sibiului-Cunta km 52+244-61+582"

ID extins
2-141343
Data publicarii
29.12.12 Exista 6.881 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Tipul documentului:
Anunt de participare
Sursa
www.e-licitatie.ro
Coduri CPV
45234100-7
Termenul limita pentru depunere:
19.02.13
Autoritate contractanta:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Locul realizarii:
RO:
RO: linia CF Miercurea Sibiului-Cuntakm 52+244-61+582
Documente participare:
  1. conventie comuna PM PM PSI lucrari.doc.p7s
  2. Grafic general de executie.pdf.p7s
  3. 100_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  4. 1_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  5. 156_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  6. 128_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  7. 184_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  8. 236_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  9. 208_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  10. 296_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  11. 266_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  12. 27_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  13. 1bCED MIERCUREA SIBIULUIdoc20120323143221.rar.p7s
  14. 48_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  15. 356_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  16. 74_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  17. 1aCED MIERCUREA SIBIULUIdoc20120323143221.rar.p7s
  18. 325_pdfsam_doc.economica Miercurea Sibiului Cunta final.rar.p7s
  19. 1hCED MIERCUREA SIBIULUIdoc20120323143221.rar.p7s
  20. 1fCED MIERCUREA SIBIULUIdoc20120323143221.rar.p7s
  21. 1dCED MIERCUREA SIBIULUIdoc20120323143221.rar.p7s
  22. 1cCED MIERCUREA SIBIULUIdoc20120323143221.rar.p7s
  23. 1gCED MIERCUREA SIBIULUIdoc20120323143221.rar.p7s
  24. 1eCED MIERCUREA SIBIULUIdoc20120323143221.rar.p7s
  25. 1lCED MIERCUREA SIBIULUIdoc20120323143221.rar.p7s
  26. 1jCED MIERCUREA SIBIULUIdoc20120323143221.rar.p7s
  27. 1iCED MIERCUREA SIBIULUIdoc20120323143221.rar.p7s
  28. 1kCED MIERCUREA SIBIULUIdoc20120323143221.rar.p7s
  29. 1mCED MIERCUREA SIBIULUIdoc20120323143221.rar.p7s
  30. 11CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  31. 12CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  32. 10CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  33. 13CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  34. 15CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  35. 16CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  36. 14CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  37. 17CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  38. 4CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  39. 5CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  40. 3CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  41. 2CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  42. 18CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  43. 9CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  44. 7CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  45. 8CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  46. 6CEDMIERCUREA SIBIULUI.rar.p7s
  47. 1 CEDCUNTA.rar.p7s
  48. 12CEDCUNTA.rar.p7s
  49. 11CEDCUNTA.rar.p7s
  50. 10CEDCUNTA.rar.p7s
  51. 13CEDCUNTA.rar.p7s
  52. 15CEDCUNTA.rar.p7s
  53. 14CEDCUNTA.rar.p7s
  54. 18CEDCUNTA.rar.p7s
  55. 16CEDCUNTA.rar.p7s
  56. 17CEDCUNTA.rar.p7s
  57. 19CEDCUNTA.rar.p7s
  58. 4CEDCUNTA.rar.p7s
  59. 2 CEDCUNTA.rar.p7s
  60. 3CEDCUNTA.rar.p7s
  61. 5CEDCUNTA.rar.p7s
  62. 6CEDCUNTA.rar.p7s
  63. 7CEDCUNTA.rar.p7s
  64. 8CEDCUNTA.rar.p7s
  65. 9CEDCUNTA.rar.p7s
  66. CEDPARTE SCRISA.rar.p7s
  67. Organizare de santier.rar.p7s
  68. 1bPODET CF KM 52 244KM 61 582doc20120323141020_Part2.rar.p7s
  69. 1aPODET CF KM 52 244KM 61 582doc20120323141020_Part1.rar.p7s
  70. 8PODET CF KM 52 244KM 61 582.rar.p7s
  71. 4PODET CF KM 52 244KM 61 582.rar.p7s
  72. 2PODET CF KM 52 244KM 61 582.rar.p7s
  73. 7PODET CF KM 52 244KM 61 582.rar.p7s
  74. 3PODET CF KM 52 244KM 61 582.rar.p7s
  75. 5PODET CF KM 52 244KM 61 582.rar.p7s
  76. 6PODET CF KM 52 244KM 61 582.rar.p7s
  77. 1PODET CF KM 56 942.rar.p7s
  78. 2PODET CF KM 56 942.rar.p7s
  79. 3PODET CF KM 56 942.rar.p7s
  80. 4PODET CF KM 56 942.rar.p7s
  81. 5PODET CF KM 56 942.rar.p7s
  82. CS podet km 52 opt_Part1.rar.p7s
  83. CS podet km 52 opt_Part2.rar.p7s
  84. 10_Suprastructura_parti desenate_pag139_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  85. 15_Suprastructura_parti desenate_pag221_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  86. 11_Suprastructura_parti desenate_pag156_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  87. 13_Suprastructura_parti desenate_pag189_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  88. 14_Suprastructura_parti desenate_pag205_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  89. 8_Suprastructura_parti desenate_pag105_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  90. 4_Suprastructura_parti desenate_pag42_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  91. 2_Suprastructura_parti desenate_pag14_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  92. 5_Suprastructura_parti desenate_pag57_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  93. 9_Suprastructura_parti desenate_pag122_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  94. 3_Suprastructura_parti desenate_pag28_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  95. 7_Suprastructura_parti desenate_pag88_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  96. 4Suprastructura_parti desenate.rar.p7s
  97. 1Suprastructura_parti desenate.rar.p7s
  98. 2Suprastructura_parti desenate.rar.p7s
  99. 3Suprastructura_parti desenate.rar.p7s
  100. 2_Suprastructura_parti scrise_pag19_pdfsam_doc20120323154603.rar.p7s
  101. 3_Suprastructura_parti scrise_pag38_pdfsam_doc20120323154603.rar.p7s
  102. doc20120323154715.pdf.p7s
  103. 4_Suprastructura_parti scrise_pag57_pdfsam_doc20120323154603.rar.p7s
  104. 1_Suprastructura_parti scrise_pag1_pdfsam_doc20120323154603.rar.p7s
  105. 1_Suprastructura__CS suprastructura_pag1_pdfsam.rar.p7s
  106. 2_Suprastructura__CS suprastructura_pag18_pdfsam.rar.p7s
  107. 3_Suprastructura__CS suprastructura_pag31_pdfsam.rar.p7s
  108. 4_Suprastructura__CS suprastructura_pag46_pdfsam.rar.p7s
  109. TELECOMUNICATII_CAIET DE SARCINI.rar.p7s
  110. TELECOMUNICATII_scan.rar.p7s
  111. 6_Suprastructura__CS suprastructura_pag76_pdfsam.rar.p7s
  112. 5_Suprastructura__CS suprastructura_pag61_pdfsam.rar.p7s
  113. TELECOMUNICATII_Proiect tehnic si detalii de executie.rar.p7s
  114. Plan SSM_pag39_pdfsam_Plan SSM.rar.p7s
  115. Memoriu general.rar.p7s
  116. Plan SSM_pag1_pdfsam_Plan SSM.rar.p7s
  117. Plan SSM_pag18_pdfsam_Plan SSM.rar.p7s
  118. 6_Suprastructura_parti desenate_pag74_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  119. 1_Suprastructura_parti desenate_pag1_pdfsam_doc20120323160550.rar.p7s
  120. Cuprins CAIET DE SARCINI..pdf.p7s
  121. Anexa la CS Lista materiale.pdf.p7s
  122. formulare.doc.p7s
  123. Model de contract la Miercurea Sibiului Cunta.pdf.p7s
  124. 172_pdfsam_doc20120323160550.pdf.p7s
  125. FisaDate_No74606_AP.pdf
  126. Erata.htm
Locul realizarii:
Sibiu, Bucureşti
  • Favorite
    Va rugam sa va logati pentru a adauga aceste licitatii la favorite. A aparut o eroare, va rugam reincercati. Licitatia a fost adaugata. Licitatia a fost deja adaugata. view
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Observatia a fost salvata. A aparut o eroare, va rugam incercati din nou.
  • Trimite
    Mail invalid Mail-ul a fost transmis cu succes
  • Invite
    Invita un prieten sa testeze www.licitatie-publica.ro
    Invitatia se trimite...
    E-mail invalid
    Trimis cu succes
    A aparut o eroare
Descriere:
Lucrarea se va executa pe intervalul Miercurea Sibiului-Cunta, km 52+244 - 61+582 situat pelinia CF 210. Zona lucrarilor se afla între pozitiile kilometrice 52+244 si 61+582. Lucrarile se vor executa la infrastructura si suprastructura CF, instalatii CED, instalatii Telecomunicatii, podete.
Detalii procedura
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar anunt de participare: 141343 / 29.12.2012
Denumire contract: „Reparatie linia CF Miercurea Sibiului-Cunta km 52+244-61+582"
Stare procedura: In desfasurare


Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Directia Comerciala-SAPSPBS,et.5,cam.75 , Tel. +40 213192433 , In atentia: Lorena Hropaciov , Email: lorena.hropaciov@cfr.ro , Fax: +40 213192433 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
„Reparatie linia CF Miercurea Sibiului-Cunta km 52+244-61+582"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: linia CF Miercurea Sibiului-Cunta
km 52+244-61+582
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea se va executa pe intervalul Miercurea Sibiului-Cunta, km 52+244 - 61+582 situat pe
linia CF 210. Zona lucrarilor se afla între pozitiile kilometrice 52+244 si 61+582. Lucrarile se vor executa la infrastructura si suprastructura CF, instalatii CED, instalatii Telecomunicatii, podete.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile se vor executa la infrastructura si suprastructura CF, instalatii CED, BLA, instalatii telecomunicatii, podet 56+942 si podet 52+465, aferente liniei CF Miercurea Sibiului-Cunta, km 52+244 - 61+582
Valoarea estimata fara TVA: 30,579,742 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice şi garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata în numele ofertantului în cuantum de 550.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari. Garantia de participare se constituie în conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi eliberata în numele ofertantului si în Euro în cuantum de 122.062,19 Euro, la cursul afisat de BNR, aferent sfarsitului perioadei 01.11.2012 – 30.11.2012, de 1 Euro = 4,5059 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). În cazul depunerii de oferte în asociere, garantia de participare trebuie constituita în numele asocierii si sa mentioneze ca acopera în mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata si legalizata în limba româna. Garantia de participare poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta în baza prevederilor art.87 din alin. (1) din HG 925/2006 5% din valoarea contractului fara TVA si se face conform art.90 din HG925/2006.Se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari.Daca partile convin,garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul fara TVA al contractului. In acest caz se vor aplica prevederilor art.92 alin(4) din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. În acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu Formularul A din Sectiunea III.
Declaratia se depune în original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator.
Cerinta nr. 2
Neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. În acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere. - De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv catre bugetele locale. Din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
-Formularul B1.
Declaratia se depune în original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator(tertul doar literele a, c indice 1 si d)
- Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale -- se depun în original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat
Cerinta nr. 3

Neîncadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006

Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla în situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 .
Personalul implicat direct in procedura este: Cristian Ghibu -Dir.General; Cornel Cretu- Dir.Gen.Adj.Ec.; Alexandru Macarie Moldovan - Dir.Gen.Adj.Tehnic; Mihai Ungureanu –Dir.Comercial; Florin Tomescu -Dir.Asistenta Juridica si Resurse Umane; Petru Cesa -Dir.Tehnic; Daniela Dumitrescu- Sef SAPSPBS; Rodica Ivan –Sef Serviciu Investitii, Florina Mirica –Sef Serviciu Analiza Contracte; Ion Costache-Sef Serviciu Dirigentie de Santier, Receptii Tehnice, Avize CFR pentru terti,Directia Tehnica; Violeta Louis – Sef Proiect, Serviciul Investitii,Dir. Tehnica; Gabriella Voinea – Sef Divizia Tehnica, S. CREIR CF Brasov, Rodica Honcu- ing. Serv. Investitii,D Tehnica S. CREIR CF Brasov ; Daniela Manea –Sef Birou Achizitii ; Craciun Dorina-ing SAPSPBS.; Hropaciov Lorena-ec. SAPSPBS; Preda Georgiana-jur.; Laudat Mirela –jur, Mariana Buholt-jur., Ionut Melinte –jur.,Traian Papa-cons.jur., Sorina Baicu- Sef Serv STCD; Mitroi Valentin –ec., Serv STCD Georgeta Pescaru –ec. Serv STCD, Simona Constantinescu - –ec. Serv STCD , Mitroi Marilena –ec. Serv STCD, Bogdan Branzan –ec. Serv STCD.
Ovidiu Silaghi-Ministrul Transporturilor si Infrastructurii;
Florin Georgescu-Ministrul Finantelor Publice
Reprezentantii statului în Consiliul de Administratie al CFR SA sunt:
Galben Dana Rachila-presedinte; Parnia Cornelia Magdalena-membru; Vlaicu Adrian Calin-membru; Dae Gelu-membru; Ispir Raluca Cristina-membru; Stoica Cristian Marius-membru.

Reprezentantii statului în Adunarea Generala a Actionarilor CFR SA sunt:
Cretu Niculae Viorel – reprezentant MTI; Stoian Tudor – reprezentant MFP; Vald Tudor – membru; Ionel Dumitru – membru; Sufariu Alin Octavian - membru

Persoanele cu functii de decizie/conducere din cadrul CNCF CFR SA se pot viziona si pe site-ul http://www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii

Ofertantul va depune Formularul B2 din sectiunea Formulare. Formularul se depune dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator.

Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independenta

Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau îl depune, însa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Formularul B3–în original
Declaratia se depune în original de catre fiecare ofertant / ofertant asociat.
Pentru operatorii economici ce au calitatea de IMM (daca e cazul)
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului:
- în cazul întreprinderilor autonome – se va depune:
• „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1)
- în cazul întreprinderilor partenere – se vor depune:
• „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1);
• „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2);
• „Fisa de parteneriat”;
• „Întreprinderi partenere”
- în cazul întreprinderilor legate - se vor depune:
-
• „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1);
• „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2);
• „Întreprinderi legate”;
• „Fisa privind legatura dintre întreprinderi”
Încadrarea în una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modelele formularelor enumerate se regasesc în Sectiunea III - Formulare.

În acest sens, ofertantii vor depune documentele în original. Cerinta nr. 1
Obiectul de activitate
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie . Informatiile din Certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial- se depune în original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul.
Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Cerinta nr. 2
Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER

- Ofertantul trebuie sa detina Autorizatie de furnizor feroviar si certificat de omologare tehnica sau agrement tehnic feroviar emise de AFER., valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru :
• constructie/reparatie de cale ferata în executie mecanizata,
• constructie/reparatie lucrari de arta,
• reparatii capitale/constructii montaj instalatii de centralizare electrodinamica si bloc de linie automat (CED-BLA),
• reparatii capitale/constructii montaj instalatii de telecomunicatii feroviare (TTR),
Specializarile AFER vor putea fi prezentate separat sau cumulativ; conditia obligatorie este de a se face dovada cu documente pentru toate specializarile contractului enumerate mai sus.
În cazul în care, valabilitatea Autorizatiei AFER si/sau a Certificatului de omologare tehnica sau Agrementul tehnic feroviar nu sunt valabile pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat câstigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contractului si va înstiinta autoritatea contractanta. Documentele se depun în copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
În conformitate cu art.7 din Ord. ANRMAP nr.509 :
1. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul – detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizatia respectiva.
2. Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acestea constituie o resursa netransferabila.
Autoritatea contractanta nu va încheia contractul de lucrari cu un operator economic ce nu prezinta Autorizatie si Agrement/omologare AFER în termen de valabilitate la semnarea contractului.

Modalitatea de indeplinire:
- Autorizatie de furnizor feroviar si certificat de omologare tehnica sau agrement tehnic feroviar emise de AFER., valabile la data limita de depunere a ofertelor.
-In cazul in care autorizatiile / certificatele de omologare/ agrementele nu sunt valabile pe toata perioada de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care va fi declarat castigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toate durata de derulare a contractului si va instiinta autoritatea contractanta.
-Documentele se depun în copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra de afaceri

Fisa de informatii generale (Formular G) din care sa rezulte cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani, care sa reflecte capacitatea ofertantului de a sustine contractul, în valoarea egala sau mai mare de 30.000.000 lei. Fisa va fi insotita de Bilanturi contabile/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor , aferente ultimilor trei ani financiari.
Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009: 1 euro = 4,2373 lei Anul 2010: 1 euro = 4,2099 lei Anul 2011: 1 euro = 4.2379 lei.
În cazul în care ofertantul invoca sustinerea financiara a unui tert, se va prezenta în original, un angajament de sustinere financiara încheiat în forma autentica din partea tertului, întocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006. Demonstrarea cifrei de afaceri se face fie de ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Experienta similara se demonstreaza prin prezentarea unei liste care sa certifice executarea de catre ofertant in ultimii 5 ani a lucrarilor in valoare cumulata de minim:22.900.000 lei fara TVA.In lista se vor mentiona doar lucrarile care se vor prezenta ca experienta similara pentru prezentul contract. Acesata lista va fi insotita de cel putin un document sau maxim 6 documente- certificari care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniul si daca au fost duse la bun sfarsit( de ex: contract(e)/proces(e)de receprtie/ documente constatatoare/recomandari/etc.), prin care sa se confirme executarea tuturor lucrarilor solicitate ca experienta similara in ultimii 5 ani respectiv lucrari din toate domeniile prezente in cadrul prezentei refactii
continuare cerinta 1: de linii:constructie/ reparatie de cale ferata în executie mecanizata, constructie/reparatie lucrari de arta, reparatii capitale/constructii montaj instalatii de centralizare electrodinamica si bloc de linie automat (CED-BLA), reparatii capitale/constructii montaj instalatii de telecomunicatii feroviare (TTR).
-Se accepta si contracte separate pe domeniile de lucrari solicitate si contracte de lucrari complexe din care sa rezulte ca s-au executat lucrari de specialitate solicitate mai sus si care cumulate sa fie de minim 22.900.000lei fara TVA.Valoarea cuprinde numai partea executata de catre operatorul economic ofertant, în cazul în care a participat într-o asociere.Note:
1.Prin ultimii 5 ani se inteleg 1.01.2008 – data limita de depunere a ofertelor. 2.Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008: 1 euro = 3,6827 lei Anul 2009: 1 euro = 4,2373 lei
Continuare cerinta 1: Anul 2010: 1 euro = 4,2099 lei Anul 2011: 1 euro = 4.2379 lei. Anul 2012: 1 euro = 4,5007 lei (curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.09.2012 – 30.09.2012).-3.In cazul în care ofertantul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta în original, un angajament de sustinere privind experienta similara încheiat în forma autentica din partea tertului, întocmit conform art.11 indice 1 din HG 925/2006. Demonstrarea experientei similare se face fie de ofertant, fie de sustinator, fara cumularea acestora.
4.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si se va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.
Cerinta nr.2 Asigurarea cu personal de specialitate.
Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca pentru lucrarea licitata are disponibil personal având calificarea si experienta profesionala executarii tuturor lucrarilor in conditii de calitate:
1.Responsabil tehnic cu executia atestat conform H.G.925/1995 sau atestate echivalente din tarile de origine, pentru domeniul III, constructii cai ferate (se va prezenta CV, copie dupa atestat si legitimatie vizata pe anul în curs).
2.Responsabil cu siguranta circulatiei conform OMTCT nr.2262/2005 cu completarile si modificarile ulterioare in functie de cel putin sef district întretinere cale conform Anexei 5a la Instructiunile nr.317 – Instructiuni pentru restrictii de viteza, închideri de linii si scoateri de sub tensiune.
continuare cerinta 2:
3.Sef de santier, absolvent studii superioare de specialitate(se va prezenta CV).
4.Responsabil cu sanatatea si securitatea muncii atestat conform prevederilor cuprinse în Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii în munca (se va prezenta copie dupa atestat).
În cazul în care ofertantul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta în original, un angajament de sustinere privind experienta similara încheiat în forma autentica din partea tertului, întocmit conform art.11 indice 1 din HG 925/2006.
Informatii privind subcontractarea

-In cazul in care ofertantul doreste subcontractarea unei parti din contract, conform art.45 din OUG 34/2006, acesta are obligatia de a preciza în mod cât mai clar partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
În cazul în care parti din lucrare urmeaza sa se îndeplineasca de unul sau mai multi subantreprenori, la semnarea acordului contractual, Executantul va furniza Beneficiarului contractele încheiate de Executant cu subantreprenorii declarati în Oferta. Aceste contracte vor îndeplini conditiile din Oferta si vor constitui anexe la Contract.
Executantul nu va avea dreptul de a înlocui pe nici unul din subantreprenorii declarati în Oferta fara acceptul prealabil al Beneficiarului.
Informatii privind asocierea.
-In cazul asocierii Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o însotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare si liderul de asociere). În cazul declararii ofertantului ca si câstigator, Acordurile de asociere vor fi prezentate în forma autentica pâna la semnarea contractului.
Cerinta nr.3 Asigurarea cu utilaje, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe.Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca pentru lucrarea licitata au disponibile dotarile necesare. Locomotivele, vagoanele, trenurile de lucru si utilajele necesare transportului de materiale si subansamblurilor si respectiv executiei lucrarilor de buraj, ciuruire, profilare, stabilizare dinamica, transportului tehnologic al aparatelor de cale montate si lansarii acestora în cale, inclusiv scoaterii din cale a celor existente si transportul tehnologic al sinelor lungi, etc. se asigura de catre executant. În situatia în care utilajele, echipamentele tehnice sunt închiriate, ofertantul va depune contractul de închiriere sau angajamentul care face dovada închirierii.
continuare cerinta 3: În cazul în care ofertantul invoca sustinerea privind dotarea cu utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe unui tert, se va prezenta în original, un angajament de sustinere privind asigurarea cu dotari tehnice, încheiat în forma autentica din partea tertului, întocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006.
Standarde de protectia mediului
-Prezentarea unor documente emise de organismele nationale sau internationale acreditate care confirma respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv SR EN ISO 14001.
În cazul în care ofertantul nu detine certificat de atestare al standardelor de protectie a mediului, se pot prezenta orice alte documente care dovedesc ca acesta se afla în curs de acreditare sau ca în societate este asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului.
În cazul asocierilor conditia trebuie îndeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Asigurarea calitatii:
-Prezentarea unor documente emise de organismele nationale sau internationale acreditate care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 – managementul calitatii. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
În cazul în care ofertantul nu detine certificat de atestare al sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte documente care dovedesc ca acesta se afla în curs de acreditare sau ca în societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii.
Continuare -Asigurarea calitatii:-Fiecare Ofertant va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca in cazul în care va fi declarat câstigator, sub sanctiunea rezilierii contractului, în termen de 14 zile de la data emiterii ordinului de începere a lucrarilor va transmite documentele principale ale sistemului calitatii(manualul calitatii, procedurile sistemului, procedurile tehnice de executie sau de proces, care includ planuri de control al calitatii, proceduri administrative) cu mentiunea ca, în cazul în care nu detine un Certificat ISO 9001, documentele principale ale sistemului calitatii vor fi avizate de organisme acreditate în conditiile legii, în conformitate cu prevederile Regulamentului privind conducerea si asigurarea calitatii in constructii aprobat prin HG 766/1997 cu modificarile ulterioare.În cazul asocierilor conditia trebuie îndeplinita, de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/3268/07.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.02.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.02.2013 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante-Bdul Dinicu Golescu nr.38, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor cu imputernicire si copie BI/CI/pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale, transmise catre punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2. Toate documentele depuse de operatorii economici vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana.3. Documentatia de atribuire se posteaza integral în cadrul anuntului de participare publicat pe site–ul www.e-licitatie.ro.4.Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 5. In cazul in care se constata neconcordante intre valoarea ofertei financiare in lei si valoarea ofertei financiare in euro, primeaza valoarea ofertei financiare in lei care va sta la baza aplicarii criteriului de atribuire.6. Pentru vizitarea amplasamentului se vor posta in SEAP, in termen de 10 zile de la publicarea anuntului de participare, informatii referitoare la: datele, orele si locatiile de unde vor demara vizitele (mai multe informatii la sect. IV.4.3 din Fisa de date).7. Ofertele se vor depune la sediul autoritatii contractante Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Bucuresti, sector 1, (Palatul CFR), acces pe la Poarta A, etaj 5 , camera 75, Aripa Grivita. DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzele contractuale obligatorii sunt: Obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile executantului si ale beneficiarului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului, Conventia comuna pe linie de securitate si sanatate în munca, protectia mediului si situatii de urgenta, depunerea documentelor principale ale sistemului calitatii (manualul calitatii, procedurile sistemului, procedurile tehnice de executie sau de proces, care includ planuri de control al calitatii, proceduri administrative, planul de control al calitatii).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 10 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256 indice 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF „CFR” SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. +40 213104641 , Fax: +40 213104642 , Adresa internet (URL): http:www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2012 17:17