Feedback
I.D.: 21950639

Achizitia serviciilor de consultanta si informare juridică, asistenta si reprezentare juridică în legatură cu organizarea, functionarea, restructurarea si integrarea Serviciului public de termoficare în municipiul Constanta”

Data publicarii
23.08.17
Coduri CPV
79100000-5
Termenul limita pentru depunere:
04.09.17
Pretul estimativ:
240.000,00 RON
Documente participare:
  1. anunt-achizitie-servicii-juridice-termoficare.pdf
  2. propunere-contract.pdf
  3. fisa-de-date-servicii-de-consultanta-termoficare.pdf
  4. formulare.doc
  5. caiet-de-sarcini-servicii-de-consultanta-termoficare.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Trebuie sa fiti logat pentru a putea salva observatii.
  • Trimite
    Mail invalid Mail-ul a fost transmis cu succes
Descriere:
Achizitia serviciilor de consultanta si informare juridică, asistenta si reprezentare juridică în legatură cu organizarea, functionarea, restructurarea si integrarea Serviciului public de termoficare în municipiul Constanta”
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 2523 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Formularea unor opinii stiintifice in domeniul dreptului administrativ in dosarele aflate in prezent pe rolul instantelor judecatoresti in legatura cu organizarea,functionarea, restructurarea si integrarea serviciului public de termoficare în municipiul Constanta. 06.03.17
determinarea valorii estimate privind achizitionarea de servicii tipografice pentru efectuarea de formulare speciale 19.09.16
ACHIZITIA SERVICIULUI DE CONSULTANTA, ASISTENTA SI REPREZENTARE JURIDICA IN DOMENIUL ACHIZITIILOR PUBLICE  
achizitionarea serviciilor de securitate si sanatate în munca (SSM) pentru anul în curs, pentru un numar total de 1785 lucratori conform organigramei institutiei; 13.09.16
determinarea valorii estimate privind achizitionarea de servicii de securitate si sanatate in munca (SSM) 16.08.16
ACHIZITIA SERVICIILOR DE ASISTENTA SI REPREZENTARE JURIDICA IN VEDEREA APARARII INTERESELOR MUNICIPIULUI CONSTANTA PRIN PRIMAR, PRIMARULUI MUNICIPIULUI , PRECUM SI ALE COMISIEI LOCALE DE APLICARE A LEGII NR. 18/1991 IN FATA INSTANTELOR DE JUDECATA 24.04.17
determinarea valorii estimate a achizitiei serviciului de consultanta in protectia contra incendiilor si a exploziilor si in controlul incendiilor si al exploziilor. 02.05.17
Achizitia serviciilor de asistentă si reprezentare juridică 24.04.17
determinarea valorii estimate a achizitiei unui pachet de servicii de internet, telefonie, cablu tv si stocare de tip cloud, necesare SPAS Constanta 28.04.17
Determinarea valorii estimate a achizitiei serviciilor de formare profesionala a asistentului personal al persoanelor cu handicap grav. 21.04.17