Feedback
I.D.: 18311772

Servicii pentru organizarea evenimente - – Sedinta ordinara a CDR si CRESC Centru la Brasov in data de 22.03.2017

Data publicarii
13.03.17 Exista 7.079 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
16.03.17
Pretul estimativ:
4.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Trebuie sa fiti logat pentru a putea salva observatii.
  • Trimite
    Mail invalid Mail-ul a fost transmis cu succes
Descriere:
Intalnire de lucru a reprezentantilor administratiei publice locale din Regiunea Centru, a membrilor CDR Centru cu reprezentantii ADR Centru. Numar estimat de participanti: aproximativ 50-60 persoane. Durata estimata a întâlnirii: circa 3-6 ore. Pentru dejunul de lucru se accepta o loca?ie clasificata la categoria de 2* sau similar, exclusiv pe o raza de 200 m fa?a de sediul Consiliului Jude?ean Bra?ov, din municipiul Bra?ov. Servicii de catering-asigurarea meselor se va realiza la un standard ridicat, in sali cu iluminare naturala, confortabile si curate, cu personal calificat si suficient pentru numarul de participanti estimat. Prestatorul va propune serviciile de catering necesar pentru organizarea evenimentului, constand in coffee break si dejun de lucru, calculat pentru minim 50 de participanti si exprimat in cost per participant. Cateringul va include minimum urmatoarele tipuri de produse in cantitati suficiente pentru minim 50 persoane: A - cofee-break (pauza de cafea) – Se va presta la sediul CJ Brasov! Servicii prestate: Furnizare apa minerala plata si carbogazoasa (300-500 ml/pers); Sucuri naturale si acidulate (300-500 ml/pers); Cafea naturala/instant (50-100 ml/pers); Ceaiuri diverse (200-300 ml/pers); Produse patiserie dulci – 100 gr/pers; Produse patiserie sarate – 100 gr/pers; zahar/indulcitori, lapte condensat, lingurite, vesela etc. Servirea se va realiza in doua etape, astfel: pentru numarul complet de participanti la Sala de Sedin?e a CJ Brasov, incepand cu ora 10:30 si ulterior, tot la Sala de sedin?e, la momentul specificat de beneficiar, ADR Centru, de regula dupa parcurgerea cca ? din durata intalnirii. B: dejun de lucru, masa servita – Se va presta intr-o loca?ie aflata pe o raza de max 200 m fata de sediul CJ Brasov, posibilitate servire in sistem bufet suedez, sau meniu prestabilit. Servicii prestate: Servicii masa calda, constand in ciorbe/supe (min 2 sortimente diferite) cca 300-400 gr/pers; fel de baza constand in preparate din carne de porc/vita/pasare – cca 200 gr/pers; garnituri la fel de baza (diverse preparate legume) – cca 200-300 gr/pers; salate diverse cca 200-300 gr/pers; desert (diverse preparate cofetarie) – cca 200 gr/pers, paine – 100 gr/pers; apa minerala plata/carbogazoasa (300-500 ml/pers); cafea naturala/instant (50-100 ml/pers); zahar/indulcitori, lapte condensat, lingurite, vesela etc. Dejunul de lucru va fi pregatit pentru a putea fi servit in intervalul 14:00 – 16:00.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 2523 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu